I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

> COMUNICACIÓ

Ministeri d'Industria - Programa de Creixement Empresarial

10/07/2016

 

Iniciativa llançada per la Secretaria General d'Indústria i de la Xicoteta i Mitjana Empresa (SGIPYME) que oferix un servici d'assessorament personalitzat en digitalització, innovació, finances, màrqueting i comercialització, operacions i recursos humans a pimes amb potencial per a millorar i créixer.

 

Professionals especialitzats (sota la direcció de la Fundació EOI del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme) analitzen junt amb la pime el seu model de negoci i desenrotllen un pla estratègic de creixement ajustat a les seues necessitats.

 

En què em pot ajudar este programa?

Treballaran amb tu per a: 

  • Millorar la teua competitivitat global

  • Desenvolupar una estratègia de creixement Incorporar la cultura de la innovació en la teua empresa

  • Millorar la gestió dels recursos humans i dels processos de producció

  • Desenvolupar nous canals de venda i comunicació online

  • Millorar la teua imatge i aconseguir un millor posicionament i reconeixement de la teua marca

  • Augmentar la teua facturació i benefici empresarial Buscar fonts de finançament i ajudes públiques

 

Puc sol·licitar este servici?

Si eres una pime espanyola que desenvolupes la teua activitat industrial en algun dels sectors següents:

  • Alimentació i begudes

  • Peces de roba i calçat

  • Indústria tèxtil de capçalera, d'assaonats i d'altres matèries primeres i components per a la Indústria del Sector de la Moda

  • Marroquineria, bijuteria i joieria

  • Perfumeria i cosmètica

I necessites millorar la teua competitivitat i capacitat de creixement, este és el teu programa.

 

Com és el procés de sol·licitud?

És molt senzill:

  • Ompli el formulari de preinscripció.

  • Una vegada rebem el teu formulari, ens posarem en contacte amb tu per a realitzar una entrevista de selecció.

 

En què consistix el programa?

Disposaràs de 45 hores d'assessorament personalitzat, prestat per un equip d'experts, amb els que treballaràs mà a mà per a:

  • Revisar la situació de la teua empresa, per a elaborar un diagnòstic sistemàtic de cada una de les àrees funcionals.

  • Elaborar un pla de creixement personalitzat d'aquella àrea o àrees de la teua empresa que desitges desenrotllar.

  • Realitzar un seguiment per a recolzar-te en la implantació de les mesures arreplegades en el pla de millora.

  • Analitzar les possibles fonts de finançament públic i privades a què puga optar la teua empresa.

 

Necessites informació sobre ajudes i finançament?

Experts en ajudes públiques t'orientaran sobre les línies més adequades per al teu negoci. A més, tindràs a la teua disposició experts en finançament per a Empreses i Pimes del Banc Santander, per a ajudar-te en el teu creixement empresarial i competitivitat.

 

FASES DEL PROGRAMA

 

Diagnòstic: anàlisi de l'estat de situació de la teua empresa

 

En esta fase, un dels nostres experts es reunirà amb tu i amb el teu equip, per a analitzar conjuntament la situació de la teua empresa i detectar les seues necessitats i possibilitats de millora.

 

A través de l'anàlisi CANVAS, identificarem de forma personalitzada els aspectes claus de l'empresa:

 

Activitats clau: analitzarem quines són les activitats i processos claus en el model de negoci, els actius i recursos més importants per a exercir l'activitat de l'empresa, qui són els seus socis i aliats claves...

Proposta de valor: avaluar en què consistix el producte o servici que oferix la teua empresa, quin valor aporta als clients, quina diferència el teu producte / servici de què oferixen altres empresas...

Clients: revisarem els grups de clients i estudiarem cada segment i el seu comportament, quina és la teua competència, com és la relació de la teua empresa amb els clients, quins canals de vendes utilizas,...

Estructura de costos i d'ingressos.

 

Resultat d'esta fase, comptarem amb una foto fixa i completa de la situació en què es troba la teua empresa i haurem identificat les àrees on hi ha capacitat de millora i oportunitat de creixement. Tot això quedarà arreplegat en el "Informe de Diagnòstic".

 

A més l'expert t'orientarà sobre l'àrea o àrees en què la teua empresa necessita millorar i conjuntament prendreu la decisió per a abordar la fase següent del Programa.

 

Assessorament especialitzat

 

Realitzat el diagnòstic de la teua empresa, decidiràs conjuntament amb l'expert en quina àrea o àrees d'assessorament desitges aprofundir per a millorar la teua competitivitat.

 

Disposaràs d'un assessor especialitzat per a cada una de les àrees seleccionades, qui mantindrà trobades amb els responsables de l'empresa assignats, per a analitzar en detall les necessitats i millores a realitzar i l'impacte de les mesures a adoptar.

 

Resultat d'esta fase d'assessorament personalitzat i individualitzat, elaborarem el "Pla de Creixement" per a la teua empresa, que arreplegarà les línies estratègiques en què l'empresa ha de treballar.

 

A partir d'ací definirem el full de ruta, és a dir el Pla d'acció en què es detallarà com dur a terme cada una de les accions proposades.

 

Seguiment de la implantació

 

Una vegada fixats els objectius i les línies d'acció començarem el camí cap a la seua consecució.

 

El Pla de Creixement serà el nostre full de ruta ja que arreplegarà les accions, tasques i persona o departament que la durà a terme, així com el calendari d'execució.

 

Durant tot el procés d'implantació, l'equip d'assessors estarà al teu costat per a resoldre els teus dubtes, recolzar-te en les dificultats i aconsellar-te.

 

Quant em va a costar participar en este programa?

La SGIPYME cobrix el 85% del cost este Programa

Si la teua empresa resulta seleccionada, disposaràs de 45 hores d'assessorament bàsic, que podràs ampliar en funció de les teues necessitats, fins a un màxim de 85 hores.

  • El servici d'ASSESSORAMENT BÀSIC, en el que es realitzarà el diagnòstic, el pla de millora en la temàtica d'assessorament triada i el seguiment per a la seua implantació, suposarà una dedicació de 45 hores d'assessor per empresa. Del cost total del servici, només hauràs d'abonar 765EUR + IVA, aportant la resta la SGIPYME.

  • El servici d'ASSESSORAMENT AMPLIAT t'oferirà fins a un màxim de 40 hores addicionals a l'assessorament bàsic. En funció de la complexitat de la teua empresa i de les característiques del teu model de negoci podràs seleccionar:

    • Fins a dos àrees d'assessorament temàtic diferent, a més de la que hages seleccionat en l'assessorament bàsic. Disposaràs de 20 hores d'assessorament per àrea temàtica triada.

    • Hores d'assessorament addicionals en trams de 8 hores.

 

Informació i sol·licituds

Inscripció

Formulari d'inscripció

 

Convocatòria

Convocatòria

 

Informació

Fullet amb informació sobre el programa

 

Contacte

programacrecimiento@minetur.es

Tel: 913495617

Please reload

Col·laboren:

RSS Feed
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Social  Icon
Promoció_Econòmica_Algemesí3.jpg

© 2019. Agrupació Empresarial d'Algemesí - EMPAL